en ny människa

26/10 kl:19:24

Nu är jag verkligen en ny människa. En ansiktsbehandling, massa krämer, klämmande, brynplock och massage i ansiktet. Känns som ett lager har skalats av från min hud. Sen en relaxmassage rygg och nacke. VAD min kropp behövde detta! Jag har kommit på att jag har spänningshuvudvärk, spänner axlarna och käkarna så fort jag är stressad- vilket är ofta. Har inte kännt mig så geléig i kroppen på länge. Märkte att när jag låg där och fick min massage.. att jag flög iväg till ett annat ställe. Nämligen spaet i varberg asia spa som vi varit på några gånger tidigare. Jag var så avslappnad så jag kom tillbaka till det ställe som får mig att återhämta mig, nämligen det spaet. ganska häftig insikt faktiskt. Måste försöka använda den känslan i de jobbiga situationerna. och kanske sticka iväg till det spaet i vinter?
Kom hem precis, Villiam har redan somnat. Ska passa på och föra över lite lugn till min käre man.

vad jag blev djup helt plötsligt, welcome back spirit life! ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

oh vad skönt att få bli ompysslad sådär! jag skulle också behövt något sådant efter graviditeten och förlossningen, men tills dess har jag som tur är en snäll sambo som försöker trycka och massera ryggen ;)

2010-10-26 @ 20:50:38
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Teresia

Vad kul att läsa att du mår som en ny människa. Nu när hösten är här så tryter nog tålamodet hos oss alla. Solen och sommaren ger mycket mer än vad vi tror och nu när vi har hösten hos oss får vi jobba lite extra för välmåendet. :)



Ses imorrn! Är Ville på ett bestämt humör spelar det ingen roll, det vet du. Vi kör på ändå. ;)

2010-10-26 @ 20:53:36
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0