finally!

Tisdag 26/10 kl: 09:09

Gårdagen var inget att hurra för.. Villiam var konstant gnällig, och då menar jag konstant. Han hade nog inte gnällt om jag gått runt o burit på honom hela tiden, men jag är inte sån.. Detta medförde problem vid alla dagens to-do grejor. Träning, hans och min mat etc. Klockan halv sju gav jag upp och lade honom för att sova för natten. För jag orkade inte mer. Tålmodig mamma? knappast. Själv lade jag mig halv åtta, somnade halv tio (alltid två timmar i sängen för vändning, suckning i ett försök att sova). Men halv tio, gud så tidigt har jag inte somnat på evigheter. Villiam vaknade sex, pappa gick upp och gjorde lite välling innan han stack till jobbet. Så mös vi ett tag och jag gjorde allt för att få honom att somna om. Till slut funkade det och vi sov till åtta. Perfekt. Vaknar, känns att man har lite tråkiga minnen kvar från igår men det fina vädret utanför fönstret gör att de tankarna försvinner.
Strax ska jag äta frukost, leka med Villiam, läsa en bok för honom och sen ska han sova innan vi ska iväg till babycafeet. Fast jag kan inte garantera om vi kommer iväg. Har inte checkat av lillens humör idag ;) Alltså han har ett vansinnigt humör!
Sen ska jag på en timmes ansiktsbehandling och en halvtimmes ryggmassage. Gissa om jag har längtat efter detta.. Bara slappna av och bli ompysslad. jatack!

Vi försöker få ihop en grej här i familjen, än så länge är det en hemlighet, men det hade varit häftigt om vi fått ihop det till allas bästa. jag nämner något sen när allt är klart och bestämt.


Kommentarer
Postat av: Lotti

Nu blev man ju nyfiken :D

2010-10-26 @ 09:33:21
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: sanna

jag är inte heller så himla tålmodig, ha och det har bara gått 11 dagar :P bra början?!



svar: hehe jag börjar vänja mig vid det :P



2010-10-26 @ 11:06:32
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0