helgen

Lördag 30/10 kl: 12:33

Vi har blivit frälsta i solsidan de senaste kvällarna.. Galet roligt program! Hoppas de ska göra fler säsonger?
Igår tog jag, Villiam och gammelfarmor en promenad till karlslund för att gunga och titta på djuren. Lillen gungade i 20 minuter, gillar han det eller ;). Fast han gallskrek vid grisarna, blev livrädd för deras nöffande, jag asgarvade. Ingen snäll mamma inte.
Igår kväll mös vi med Idol (brukar inte se det men nu drar det ihop sig, älskar Weise, Linnea och Jay, nån av dem måste vinna!) och solsidan medan vi åt tacos, mums! Köpte kött på Coop, har aldrig gjort det innan och vilket kött! Nästan inget fett och en massa rött, riktigt gott, bara ett tips!

I morse skulle jag få sovmorgon men fick inte liv i gubben så vi traskade ner klockan sju för frukost och tvätt. Och apropå tvätt, nu har torktumlaren lagt av igen. Det ska väl inte ta 3 timmar att torka, och ändå vara fuktigt. BAH. Nu vill jag flytta till eget, alltid något som går sönder. Och detta komma bidra med tvätt hängandes överallt i lgh.
Nu badar pappa Villiam och sen ska vi hem till gammelfarmor-farfar och hjälpa dem med trädgården och få barnpassning, ett bra byte tycker jag! Ikväll bjuder papi på middag.

Imorgon drar vi till Ullared! Min lista är jädrans lång och för att skona Villiam kommer hans mormor hit för att busa och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0