skönt lugn

Tisdag 26/10 kl:17:00

Vi for iväg till babycafeet idag. Hela morgonen var han grinig likt igår. Han var lugn i ca 40 min på babycafeet innan det brast. Då packade vi ihop oss och tog en lång promenad hem eftersom liten somnade gott i sin vagn precis utanför.
Han är som sagt fortfarande vresig. Tog tempen. Han hade lite höjd temperatur, ingen anmärkningsvärt låg plus 0,8 än vad han brukar ligga på. Så det är väl något som spökar i hans lilla kropp. Han somnade igen gott bredvid mig i sängen nära, nära, våra andetag gick nästan ihop och han pratade lite i sömnen.

Strax ska jag bege mig ut igen för lite ensam tid. Ska få en klassisk ansiktsbehandling och en ryggmassage, aaah! Skönt att låta någon annan pyssla om en, ligga med tända ljus och lugn musik i bakgrunden. Inte ha någon som kräver uppmärksamhet eller som vill att man ska lyssna på deras skrik. För två timmar. Sen är jag en bra mamma igen! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0