14/9 kl 21.10 idag var vi nere o fikade me...

14/9 kl 21.10 idag var vi nere o fikade med andra mammor o barn, så trevligt! Cafeet vi var på fick bebis invasion. Villiam charmade men fick ett tokflipp när vi skulle gå, inte roligt att sitta på café i flera timmar. Vi hann göra massa ärenden på stan med så på torsdag ska jag klippa mig! Några månader för sent bara.. Sen hem o kände mig inte alls frisk, r kom hem o var oxå sjuk. Mitt i detta sjuka bestämde sig Villiam för att ha medkänsla o var oxå ledsen. Mami kom o avlastade lite. Ikväll gjorde vi ärtpure, en massa jobb för lite mat. Imorgon kommer M för att umgås o jag ska försöka mixa fisk o ge Lillen för första gången! Nu ska vi lägga oss o kolla film o tycka synd om oss själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0