mysigt

Söndag 19/ 9 KL: 20:05
min lilla påg är så mysig ikväll. Hela dagen har han varit lugn. Vi har legat i sängen och satt på den nya barnkammarbokens sånger på den nya cdspelaren och sjungt med. Det gillade han. Han har inte gnällt alls idag, sitter bara tyst med nappen i munnen och tittar på allt runtomkring. Han är nog lite sjuk. Han är snuvig, hostig och nysig. Inatt fick jag gå upp o lägga honom på sidan flera gånger för han har snarkat så mycket.
Idag åt jag smörgåstårta till frukost och ska äta det snart igen ;)
Det blev ingen bil idag heller.
Ikväll kom svärföräldrarna på fika, mysigt. Satt och pratade om gårdagen. Jag har oxå kollat blocket lite efter en extravagn, har nog hittat en bra kandidat. Har oxå hittat en matstol på blocket, vi kanske inte ska köpa en ny? Då räcker pengarna både till matstol och extravagn (:

Villiam gjorde precis en ny sak, R räckte ut sina pekfingrar, Villiam tog tag i dem och drog sig upp egen kraft. DUKTIG! (: Han plockar även upp sin napp och försöker få in rätt ände i munnen (:
Han gillade ju inte vällingen som vi provade innan, så vi ska försöka att blanda välling med ersättning, så kanske han äter det?

Jag är fortfarande dålig, känns som huvudet ska sprängas från olika ställen, hu.
Ikväll blir det valvakan, hoppas verkligen det blir regeringsskifte!


Kommentarer
Postat av: Lotti

Vad duktigt att dra sig upp själv! Namngivningen lär mysig och det var fina tal ni hade skrivit!



Vi blandade ut vällingen med ersättning, 1/3, i en dag. sen 50/50 i en dag. Nu får hon bara vällingen och det har funkat jättebra. Jag är dock chockad, vet inte vilken välling ni har, men vi har GodNatt Mild Havre välling, den funkar men hon gillade ju inte havregröten som i princip är detsamma. Märkligt.

2010-09-19 @ 21:09:50
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: Teresia

det blev det inte... :( regeringsskifte alltså. mysigt att han är så gosig. :)

2010-09-20 @ 07:47:23
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0