tjohej tjoho

22:30
I över en timme nu har jag ifrågasatt varför jag fortfarande sitter uppe. Är helt slut, både i huvudet o i kroppen men tro fan att jag fastnar vid datorn ;)
dagen har bjudits på en massa Villiammys, träning (ajajaj i hela kroppen) och en mindre mjölkproduktion (woho!), nappklippande (huh) blombeställning och promenerande.
Morgondagen kommer att bjuda på en mamma-barn-fika med ett otydligt antal, ska bli trevligt, sen lite Villiam-morfarmys.

Måste bara klaga, ajaj i mina ben. När jag tränade dem idag kändes det som om de hade lagt på 20 kg. Jag kände mig käck i min äntligen-nyinköpta-träningströja som visar de bästa delarna och njöt av roddmaskinen-min nya vän. Svårt att ta sig loss till gymmet, men när man väl är där känner man sig odödlig. Däremot har jag haft ont i bakfogen idag med, och haft en mensvärk- känsla. Hu, lite påminnelse av graviditet o förlossning.

Nu har till och med katten kastat in handduken, som annars är vaken länge. Jag ser det som ett tecken. Nu är det min tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0