14/4 kl: 16.30 vi gick upp tidigt idag för...

img_5208 (MMS)

14/4 kl: 16.30 vi gick upp tidigt idag för att sticka ner på hm när de öppnade. Men kollektionen hade börjat säljas för flera dagar sen trots det stod den 14de. Jävligt kasst hm, jävligt kass. Istället tog vi en promenad med Vanessa o hennes mamma T innan vi skulle hem o tvätta. Jag passade på att sola en kvart medan Lillen sov, ja jädrans vad solen tar! Skönt som sören men så snart den lille terroristen vaknade så fick jag inte sola mer. Det önskar jag mig mest av allt nu, att få sola några timmar ifred :) sån självklar grej innan man fick barn ;)


Kommentarer
Postat av: sanna

dåligt att sätta ett datum och sedan inte hålla det! då är det ju ingen mening att sätta ett datum :/ jag hann klicka hem tunikan jag tittade på :D hoppas den passar mig också bara. annars blir jag ledsen, haha.



hoppas allt är bra med er :) kanske kan ses en dag :)

2011-04-15 @ 11:13:52
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0