21/4 kl 15:30 hade ingen rolig bild på mob...

21/4 kl 15:30 hade ingen rolig bild på mob men just nu sitter jag äntligen o solar på balkongen o äter påskgodis o dricker iste. Jobb hela dan idag, Villiam har varit ute med sin gammelfarmor hela dagen. Fick honom till att sova när vi kom hem så jag kunde slappa o njuta lite. Igår fick vi barnpassning o stack ner o åt på basilika, mysigt. Villiam är så rolig, nu har han lärt sig att säga häst och pekar o kallar allt det ;) han kan nu även ta sig från rygg till sittande, vilket är lite problematiskt när han vaknar på nätterna, då börjar han leka med sakerna som hänger på sängen. Åh den måste jag visa er, världens smartaste sak som mamma sytt till honom. Nästa gång! Ikväll blire städ och planering inför den mysiga påskhelgen. Nu- sova i solstolen ;)


Kommentarer
Postat av: Teresia

Nu blev jag nyfiken... ;)

Mys med solning på balkongen. :D

2011-04-21 @ 22:16:06
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0