24/4 kl 00:45 vilken mysig dag vi har haft...

img_2632 (MMS)

24/4 kl 00:45 vilken mysig dag vi har haft! Min närmaste familj kom hit vid ett, vi tog en promenad i det härliga vårvädret, tog en falafel på en filt i parken, vidare till citadellet där vårt campande blev bortschasade av kastfiskare. Galet att kommunen hyr ut allmänn plats, den vackraste i hela Landskrona, till fiskare. Det blir ett samtal till kommunen.. Vi flyttade på oss, spelade kubb o busade med Villiam som skrattade hela tiden. Man blir lite som en clown när man vill roa sitt barn ;) hem o åt en förrätt som jag komponerade, Räkcocktail med mango, gurka o tomatsallad med avokadosås till Huvudrätt med varmrökt lax o romsås. Efterrätt färska Hallon med glass o grädde. Mums! Kan inte sova så mätt jag är.. Goda drinkar till. Ni som inte provat: smirnoff, sourz, sprite o en halv piggelin glass- sommardrink! En underbar dag har det varit. Imorgon blir det stor påskfrukost hos mami med de som ligger mig varmast om hjärtat. Godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0