åhå åhej

19/4 kl: 10:10

Gissa vad jag har gett mig på? att kategorisera alla tidigare inlägg. Har suttit i en timme o hinnit med en tiondel typ. Det blir lättare för er att bläddra och titta tillbaka. Och för mig med. Men det tar tid, och tid är något man inte har med en bebis flåsandes i nacken..

Vi tvättar och jag ska strax äta frukost, kul att tvätta i detta vädret.. I eftermiddag tar vi en promenad till L och myser utomhus.

Gårdagen var helt galen, vet inte vart jag fick min energi ifrån. Powerwalkade 2 timmar på fm, tränade ben o kondition runt lunchtid på gymmet, tog en promenad på kvällen på 1 timme. OM jag var död. Med mig är det allt eller inget.. Ont i bena har jag idag.


Kommentarer
Postat av: sanna

det är smått drygt att göra ordning i kategorier men så skönt det är efter :D



hoppas åka till paris en dag i mitt liv :D ja! och jag älskar det :) känner att jag får se SATC snart igen :P haha



duktig du är :D själv orkar jag inte ta mig ut nu när jag e halv dålig. slappar inne :P haha

2011-04-19 @ 11:14:52
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Lotti

Haha... Grattis ;-) Såå drygt att göra det.. Jag la om Ebbas för ett tag sen då de blev för många och herregud vilket jobb. Men det underlättar i slutändan :-)

2011-04-19 @ 21:04:52
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0