invigningen

17/4 kl: 20:20
Det var inte igår.. Helgen har varit full rulle men det har hunnits med ganska mycket sömn oxå!

I fredags var vi ju på ett event. Och OM det var ett event! R jobbar på ett företag i L-a som blev uppköpt av Mårtenssons bil i Hörby. De hade byggt ut firman (rejält, största i hela norden) och öppnat ett gym (?) och öppnat en klädesaffär i anslutning till firman med märkeskläder. Jädrans coolt och allt var det senaste, R och alla andra bilfantaster var i extas. Vi kom dit, fick ett glas champagne och minglade lite. Det galna med allt var att alla damer fick en goodiebag. Som innehöll:

Samt en presentcheck på den nya klädesaffären, mer om det sen. GALET eller vad. Man kände sig ganska speciell trots man var en av ca 350 kvinnor på plats ;)



Jag med min fina tröja från conscious collection.. Sen blev det italiensk buffe med en massa skaldjur och annat gott, oändligt med vin och öl. Ganska kul att gå o shoppa med ett vinglas i handen ;)

 

För att göra lite reklam.. De hade ALLT, Polo, Marlene Birger etc hittade och funderade på att köpa Kenzas Jofama skinnbyxor men 4000 kändes lite utanför min liga ;) Däremot så hittade jag denna från Soaked som jag fastnade direkt för, helt gratis! (:



Underbar kofta. Bilden är tagen dagen efter (lite bakfull).

Sen fortsatte vi att dricka lite, kolla bilar. Jag skulle posa vid en bil för R men det blev inte så lyckat..

 

Sen blev det musik, Pernilla Wahlgren. Coolt att hon kom men vi orkade bara höra en låt. När allt led mot sitt slut blev det ett gigantiskt fyrverkeri, och då menar jag GIGANTSIKT! Värre än nyår. den ena raketen värre än den andre. Det var en riktigt lyckad kväll.

När vi kom hem hade jag inte fått nog så jag stack ut på puben för en öl med mami och papi, senare drog jag o papi till sir henrys och snackade innan vi fick nog av alla sjuka saker som hände (en 45-50 årig kvinna hånglades upp av en 20årig kille, gubbar som gärna ville göra samma sak med mig men backade så fort jag introducerade dem för min pappa) ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Teresia

Vad tjusig du var och vad fin kofta. Kenzas skinnbyxor är skit snygga men som du säger - när spottar man upp 4 000 kr bara sådär? He he



Det låter som att ni haft det skit skoj. :D Och sir Henrys scenariot - där är väl sjukt? Jag får höra en historia efter en annan... ha ha

2011-04-17 @ 22:04:56
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0