1/8 kl: 22:45 nej nu har jag bestämt mig. ...

img_1306 (MMS)

1/8 kl: 22:45 nej nu har jag bestämt mig. Lillbebisen har blivit stor och vill inte exponeras mer, och det som en gång var tillängnat en lillbebis i magen har nu utvecklats till ett riktigt familjeliv med en massa måsten och alldeles för mycket vardag. Nu är det lilla knyttet stort och tiden rusar iväg alldeles för snabbt. Han är på bilden en individ som är redo att gå sin egen väg med sin egna lilla väska. Snart börjar han skolan oxå.. Vi vinkar hejdå och tackar för denna tiden. Om ni inte riktigt vill släppa oss finns jag på fb, Emelie Jonasson


Kommentarer
Postat av: Teresia

Det har varit en fin tid! Och det har varit skoj att få följa er. Som du säger är dem små individer nu, personligheter, och behöver vårdas. :)

2011-08-02 @ 14:20:21
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: mamma

Så synd, har haft anledning att logga in vaje dag o det har varit jättefint att följa er, lilla familjen. Men jag förstår. Puss mamma

2011-08-02 @ 21:18:54
Postat av: Anonym

Mycket fin tid! :) Dem växer för fort. Att dem var så små för inte alls så längesedan och nu kan dem nästan allt själv, hehe

2011-08-04 @ 08:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0