blåsdag

10/2 kl: 19:30

Vilken dag det har varit! Villiam vaknade för tidigt för sitt eget bästa och var riktigt grinig halv åtta. Efter frukost somnade han om till halvtio o jag passade på att städa.


Sen tog vi en liten promenad och handlade och mötte upp sötaste S med hennes Malcom. Sån liten bebis! (4 mån) De blir nog söta vänner i framtiden. Men Villiam reagerade på ett annat sätt än han brukar göra med barn. Han brukar mest sitta och titta men nu, nej då skulle ha fram och känna och peta. Kul att han börjar bli lite framåt. kanske för att han visste att Malcom inte kunde göra något tillbaka, smarting! ;)


Fika och en massa myspys med bebbarna och en massa snack senare begav vi oss ut igen i blåsten och hämtade upp en blomsterkvast innan vi kom till T och Vanessa. T fyllde år och bjöd på en underbar chokladtårta och bebbarna fick leka lite.


Villiam var lite grinig och ville inte alls sova i Vanessas säng. jag har oxå känt mig lite ur balans idag, det blev nog lite mycket farande för oss, men ett väldigt trevligt farande! R hämtade oss och Villiam sov en stund hemma innan det blev mer bus.


När jag tog upp honom gick vi in i badrummet helt plötsligt tjo pang dök han och slog i sin framtand i golvet. Spräckte upp hela tandköttet runt tanden. Mycket blod. Är livrädd för att tanden har blivit lös och satt sig fel. Vågar inte pilla för mycket och kolla, men han var såklart jätteledsen. Vad det gör ont i kroppen när de slår sig så och det blodar :(


R nattar och jag har hällt upp ett glas vin. Vi åt hemmagjorda hamburgare idag, gottit. Ikväll blir det film! Det har gått ca två veckor sen vi såg en film. Går o lägger oss åtta halv-nio o kollar på how i met your mother istället ;)

 


Kommentarer
Postat av: Lotti

Åhå visst är de små! Vi var på fiket idag och såg en liten på två veckor. Herre min Gud vad smått!



Vi ses gärna, hade varit väldigt trevligt ;)

2011-02-10 @ 20:07:43
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: Teresia

Tack för blommorna! Dem har börjat slå ut så smått... :)

2011-02-11 @ 10:43:25
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0