En dag i bilder

9/2 kl: 18:35

Skulle egentligen jobbat idag men fick ett mess i morse som sade att det inte behövdes. Jag blev glad för då fick jag och Villiam en heldag.


Villiam var pigg o glad i morse!

Dessutom slapp vi missa sångstunden på biblioteket! Jag vill verkligen rekommendera bibliotekets olika events för barn. Vi gick på sångstunden som varade lite mer än en halvtimme i morse, alldeles lagom. De har även rytmik för barn. Båda dessa är för barn mellan 8 månader och 3 år.
Ger er som e intresserade infosidan: http://www.landskrona.se/HOME/Landskrona-stad-startsida/Samlade-Evenemang/Evenemang-Barn.aspx

När vi kom ut märkte vi vilken underbar vårmorgon det var! Det spritte i hela kroppen av att promenera i den sköna vinter/vårsolen.

Villiam inpackad.. Föressten så har jag nog glömt att säga att vi köpt en ny vagn. Brio Spin ;). Riktigt bra vagn att ha när man går ner i stan och endast ska gå på asfalt. Enhandsfattning ;) Vi behövde köpa en mindre vagn för R köpte en mindre bil.. Så det blir mest som en resevagn har vi sagt.. JOVISST.. ;)


Som sagt var sångstunden jättefin och rolig. Villiam satt först helt fascinerad av hon som höll i det och ville kramas. Tur av vi känner henne så han fick en kram (: Det var en fem st barn i Villiams ålder och sen kom en dagisklass. Trodde att Villiam skulle bli rädd då han inte är van vid en massa barn, men han verkade mest roas av det. Och alla barnen var så söta.

Efteråt tog vi en promenad med T och Vanessa. Först tog vi en fruktpaus på en bänk i solskenet.

När vi kom hem började jag laga mat. Fiskgryta till Villiam, som jag har lagt ut recept på tidigare. Måste nog lägga upp en recept-kategori, när jag orkar ;)

Ikväll kom mami för lite mys. Nu sitter de o leker på golvet med bollarna. Det roligaste han vet. Skulle egentligen träna, men orkar inte. Jag får sånt ibland.. Sömnen är riktigt viktig för mig och ibland behöver jag typ 15 timmars sömn på raken, och det är en sådan dag. Så det blir sängen tidigt annars blir jag grinig.

Bjuder på en bild till, Villiam äter banan och jag har lärt mig att han inte ska ha några kläder på sig då..




Kommentarer
Postat av: Lotti

Bollar är Ebbas favvisar också ;) Vilka bollbarn vi har! Avskyr att 'rätta' men vagnen är en Brio Spin... ;) Sit är matstolen ;) Jag är med inne på den till våren/sommaren. Riktigt smidig en den dära.

2011-02-09 @ 20:22:04
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: Teresia

Ja tack för idag!! :) Vi tar rytmiken också tycker jag... :)

2011-02-09 @ 21:00:43
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Lotti

Det verkar som att de har en del gemensamt ja... :O Blivande vänner, vem vet!

2011-02-10 @ 17:40:39
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0