godmorgon blåsiga tisdag!

8/2 kl: 10:20

Det blev inte mycket sömn inatt. Har fobier för väderkatastrofer så låg och drömde/halvt vaken hela natten. Saker smällde, trodde en kossa skulle flyga in genom fönstret alternativt ett flygplan som krashade. Hu. Ville gå in och hämta Villíam så vi alla låg i samma säng omifallatt taket hade flygit av, fast R hindrade mig ;)
Usch och hu hu hu.
Det var lite kul, jag och R gick och lade oss, jag sade att det skulle komma in en storm sekunden efter bara smällde det på..
Jag måste visa er en rolig grej, om jag kan ta ett foto från fönstret..

wow vilken zoom vi har. Men iallafall, undra vilket håll den blåste inatt? ;) Kråkorna är glada iaf..

Idag har vi ingeting planerat, igen. Gårdagen var likadan, vill gärna gå ut men vädret.. Det är sol, men är rädd för att blåsa bort. Äh, det blir nog en promenad ändå!

Föressten så vann jag på ett traderabud igår, en långärmad röd PoP tröja! (:


Kommentarer
Postat av: sanna

usch ja det var läskigt att somna .. jag trodde Malcom skulle vakna men det gjorde han inte. Är inte heller glad för sånt väder och man tror ju att något ska hända :P

2011-02-09 @ 13:46:40
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0