Godmorgon!

7/2 kl: 09:45

 

Idag gick vi upp halvnio, underbart skönt kan jag säga ;) Villiam krälar runt på golvet och jävlas med katten och jag har ytterligare lagt ut fler kläder på tradera. pust. Farligt. Men denna gången har jag satt ett minimumpris, speciellt på märkeskläderna, så man inte bara ger bort det.

 

Idag har vi inte planerat någonting. eventuellt kommer Villiams farmor på besök så jag kan träna (om jag pallar). Vädret är fortfarande väldigt uppiggande, känner för att gå ut en långpromenad, kanske till havet för att bada??

 

Min nyttiga frukost ska bestå av oboy, rostemackor med nutella på, mums!


Bjuder på en äta-banan-själv-bild. Och ni petiga mammor, jag vet att bananen fastnar lätt i halsen, men vad är inte ett liv utan lite risker?? ;) Han är så stolt över att få äta själv.


Kommentarer
Postat av: Madelene & Alice

Äsch vafan. Alice har små minibananer som

Hon älskar att käka själv. Klart att dom ska få göra det då :-) kul att läsa att villiam också är kompis med katten. Här hemma gaddar Alice och Sune (katten) ihop sig mot mig :-P så fort hon får syn på honom skriker hon lyriskt : heeeeeej katte!!! Haha :-) världens bästa leksak.

2011-02-07 @ 10:22:28
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: Teresia

Fastnar banan lätt i halsen? Inte enligt Vanessa. Hon käkar också själv och blir skiiiita sur om någon skulle fått för sig att ens titta på biten. Ha ha. Hon äter äpple själv också. Man håller extra koll bara. :P



Men hey, ska vi sticka ut och sola och bada tillsammans? Vädret är ju super läckert. ;)

2011-02-07 @ 13:49:42
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0