sjuka

14/2 kl: 19:45

Då är vi sjuka igen. en jädrans förkylning som slog mig igår och Villiam inatt. Han låg och skrek hela natten och hade 39,5 graders feber :( Det slutade med alvedon, kalla handdukar och så fick han sova på min arm fram emot småtimmarna innan jag kunde lägga honom bredvid mig. Idag har han inte haft någon feber men är fruktansvärt täppt och snorig och tilltagen. Därför har jag försvunnit lite och kommer väl att försvinna lite framöver.

BTW det var två veckor sen vi var sjuka sist.. Börjar man bli trött på det nu eller. En sjuka varje månad. perfekt!


Kommentarer
Postat av: Teresia

Skickar fler kramar i krya på er anda. Jädrans förkylningar. Längtar man till vår och sommar nu eller? Så man slipper en i månaden...

2011-02-14 @ 20:33:05
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: sanna

usch, jag hoppas det släpper fort och blir borta lääääänge! Malcom är också snorig och små hostar. Dessa hemska bassilusker borde bara försvinna långt bort

2011-02-15 @ 06:42:05
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0