smoothies

17/2 kl: 09:50

För några år sedan, eller en massa år sedan när jag gick i gymnasiet fick jag dille på smoothies en vår/sommar. Det ger den rätta sommarkänslan, man blir pigg och frisk av det så nu hade jag tänkt att börja igen. En smoothie är det jag startar min morgon med från och med nu. För nu ska sjukan ut, nu ska vintern bort och nu är vi friska och pigga!


Dagens smoothie innehåller en banan, frysta hallon och vaniljyoghurt.




Ville passa på att visa alla-hjärtans-dag blomman jag fick från R också (:


Kommentarer
Postat av: sanna

smoothies är sååååå gott =D brukar göra med jordgubbar =D



svar: ses gärna =) tror inte jag planerat något speciellt nästa vecka =)

2011-02-17 @ 16:17:58
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Teresia

Ohh! Mums!! Jag ska banne mig starta med smoothies jag med. Det är drycken jag halsar varje sommar... hi hi.

2011-02-17 @ 16:22:19
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0