tjoho tjohej

18/2 kl: 08:15

Vilken lycka vilken glädje jag kände när min personliga väckarklocka ringde klockan sju i morse.. Som för övrigt somnade halvnio, vaknade klockan tolv och var vaken till halvtvå, det gjorde att jag sov mellan halvtvå och sju. Nu tycker ni säkert jag är gnällig men grejen är den att jag måste ha iaf 8 timmars sömn nuförtiden, på sommaren är det annorlunda.. Och jag går o lägger mig i rätt tid men kan inte sova för jag tänker för mycket och när jag precis har slumrat in, ja då vaknat Villiam i vanlig ordning.

Inatt fick han komma in till oss, få blöjan bytad, få magen masserad och en flaska välling innan han var nöjd. Terroristen..

Apropå terrorist röjer han i skrivande stund i vår bokhylla och river isönder viktiga papper. Igår käkade han upp ett telefonkvitto, fick dra ut beviset från munnen från en skrikande bebis.

 

Såå, vad bjuder dagen på? Jag fick ett ryck igår och bestämde mig för att ALDRIG MER gå runt i flottigt hår, och joggingkläder så nu börjar mitt nya liv. Vi ska upp så jag kan duscha och platta håret (kan räkna på mina fem fingrar hur många gånger jag gjort det sen Villiam kom). Sen ska vi sova. Sen ska Villiam bada och sen ska vi iväg till lite vänner.

Ikväll är vi ensamma, har inte lyckats locka hit någon än. Det känns trist att vara hemma själv en fredag :( Nån som känner sig manad?

 
.. Just det, jag känner att jag lurade er vid förra inlägget. Jag hittade INGENTING i rätt storlek. Så det blev inget. Skithemsida.


Kommentarer
Postat av: Madelene & Alice

Skönt i läsa om fler terrorist barn. Sova på natten, vad är det? ;-) och riva ner hela lägenheten är de experter på.

2011-02-18 @ 09:42:44
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: sanna

härliga små terrorister :)



jag ska fortsätta amma, men smaka kan han göra. fast vi får se om det blir idag eller om vi väntar lite till :P



haha dålig hemsida :P

2011-02-18 @ 10:07:57
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Teresia

Syrran fyllde år igår och ska ha födelsedagsmiddag idag, annars skulle jag hjälpt till... hihi

2011-02-18 @ 11:37:15
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0