helg!

13/1 kl: 18:30
Idag har vi varit inne hela dagen.. Kasst väder så ögonen vill inte ens hålla sig öppna.. Har försökt roa Villiam så gott jag kunnat men det är inte så lätt. Om gubben i det blå nu har börjat höra mina böner (man blir alltid girig när man får något), så kan jag väl önska att lillen lär sig att ta sig fram själv? Han blir fruktansvärt frustrerad när han inte kan krypa efter bollen som han nyss kastat. Min rygg börjar dessutom bli värre, fogarna har knakat (haha) de senaste dagarna. Måste ändra lyftställning tror jag, inte bra att fogarna blir kassa igen efter förlossningen.

R kom hem, Villiam blev glad, med mat från Dannys, ryggbiffplanka, jatack. Ikväll ska vi se andra Änglagård filmen, har inte sett dom innan, men ville se trean och kan ju inte missa de andra då.. Så nu håller på fredag! Ja, det är fredag, för det är R:s lediga dag imorgon.

Morgondagen bjuder på träning för oss båda på fm. Sen badet på em. Ska bli kul att se hur Villiam reagerar på bad och stök på karlslundsbadet. R:s mamma hänger med och hjälper mig, det kändes lite svårt att klara ut duschningen av oss båda annars efteråt ;)
Tänkte försöka komma ihåg kameran imorgon för en gångsskull, så jag kan dela med mig lite!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Mysigt med bad på karslundsbadet. Ska bli skoj att höra hur det gått. :)

2011-01-14 @ 11:28:00
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0