hurtigt!

6/1 kl: 21:31

Vilken underbar torsdag det har varit! Ett litet minus för inatt. Vi gick o la oss halv elva, nån minut därefter vaknade Villiam och störtgrät, kunde knappt lugna ner honom. Så synd om han, han måste ha haft en hemsk mardröm. Tror den var om hans pappa, för så fort R gick ut ur rummet så började han gråta, så vi bänkade oss alla tre i sängen. Försökte lägga över lillen i hans säng men han vägrade. Okej, det var fyra månader sen han sov i vår säng, nån gång kan han väl få tänkte jag. Han somnade gott inlindad i mina armar. Jag förflyttade mig sakta ifrån honom (han låg i mitten av sängen). Han kasta ut sina armar och ben och brer ut sig, vilket resulterar i 15 cm till mig. Sagt o gjort, jag låg på sidan för att minuten efter få två par fötter uppslängda på ryggen.. ;) Så låg vi hela natten. Jag sov inte många minuter i sträck.. Men Villiam mådde bra iaf.
R gick upp klockan sex med han och jag fick sova vidare till nio, det behövdes!

Jag slängde upp mig från sängen, åt snabbisfrukost, flingor o äggamacka innan jag begav mig ut och pulsade i snön. En promenad på ca tio min tog en halvtimme och jag var helt slut. Men det var värt besväret. Tre timmar på gymmet som inkluderade en solning, kondition, styrka och mkt mage. Sen dusch och bastu. GUD vad skönt det var!

Mötte upp L för en fika på espresso house. Några timmar senare hämtade vi upp Villiam, eftersom R skulle träna, vi tog en pulkapromenad.

Har haft en mysig kväll med vin, ost o kex. Imorn ska vi iväg till papi och tvätta. yey! Men det ska bli kul att få kläderna tvättade på en 1/5 av tiden vi får det här hemma ;)

Just de, nu är hela resan bokad, mami hittade ett hotell som låg mitt i smeten för en billig peng, och det såg jädrans fint ut. Gym och pool. Om jag är lika hurtig om fyra månader som jag har varit denna veckan så blir det perfa att sticka ner o träna vid sju-åtta medans mami sover vidare ;)



Kommentarer
Postat av: Teresia

Ha ha. Absolut ingen ångest. Ett av dem mål jag vill nå detta år rör träning. Mår bättre av att röra på mig, dock har jag ingen möjlighet till gym, men tränar i form av promenad varje dag. Men tyckte det var så skoj för jag kände hur jag spände magen när jag sträckte mig efter tv kontrollen, ha ha.

2011-01-07 @ 16:23:06
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0