nyårslöften?

5/1 kl: 20:45

Hur går det med era nyårslöften? Är det ingen som har fallit för den gamla frestelsen?

Idag har jag iallafall uppfyllit två av mina.
Tränat: Dock intensivt i 45 min endast eftersom idiotigymmet stängde tidigt.
Hittat på saker med Villiam: Varit och fikat tillsammans med mami. Villiam skötte sig exemplariskt för en gångs skull och det fanns en massa barn som sprang runt som han tittade på.

Imorgon får jag sovmorgon (yes), ska till gymmet kl tio, sola (måste försöka hålla brännan), träna i en o en halv timme, basta och lägga massa inpackningar som jag annars aldrig hinner med. Och fika på stan med L efteråt.

Kommentarer
Postat av: Teresia

Jag har inte avlagt några nyårslöften. Men jag har dem i tankarna... och infrias ska dem banne mig. :D Dock har vi haft influensan/förkylning som gått från en till en annan och nu förhoppningsvis är det slut. Träna vill jag iallafall. Vill få mer energi än vad som känns i kroppen. :P



Vad sägs som en träff på fredag? Ser att morgondagen är fullbokad. ;)



Haha... då är någon värre än mig när det gäller dem sablans spindlarna. ;) Har aldrig sprutat på dem. Bara använt den gamla hederliga skon eller dammsugarn. ;)

2011-01-05 @ 21:00:11
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Magnus (Far och Morfar)



Det är betydligt lättare att svika ett löfte till sig själv än att svika ett löfte till någon annan.

Så för att jag inte ska lura mig själv så har jag inte gett några nyårslöften :)

2011-01-06 @ 14:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0