11/7 kl: 15:40 nu sitter jag o ugglar på j...

img_7188 (MMS)

11/7 kl: 15:40 nu sitter jag o ugglar på jobb o väntar på att kl ska bli fyra.. Känner mig halvkass, har kallfrossat hela dagen, hoppas det går över. En urmysig helg har vi haft! I lördes- frukostfika på stan i strålande solsken med mami, musik på stan. Sen stranden med R o en vän. På kvällen var det maskerad, jag o R var black och white swan från filmen. Riktigt grymma var vi! Ska lägga upp bilder så fort vår dator vill starta igen. Vi föra hos mig med lite andra vänner innan vi äntrade den galna festen, minst sagt. Jag tog det halvlugnt så söndagen bestod av långpromenad med vänner innan vi åt middag med mami. Mina älsklingar är hemma hela veckan, skönt att slippa jobb/ dagis. O Villiam är underbar just nu så jag längtar hem en massa


Kommentarer
Postat av: Teresia

Skickar ett hej, hallå!!

2011-07-14 @ 09:38:32
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0