hej bloggen

27/6 kl: 19:10

Pappa o Villiam myser



Hahaha, sören vad rolig denna bilden blev alltså (:


Första riktiga arbetsdagen idag.. helt slut, ska gå o lägga mig strax o kolla gossip (: Är det inte typiskt. Har räknat en hel månad som semester (juni) och självklart ska det va kass väder ÄNDA tills den måndagen jag börjar jobba.. ja då kommer värmen. 6 veckor framåt, kulkul. Hoppas det regnar snart.. ;) ett par tre timmar på jobb där det inte fanns något att göra, imorgon tar jag med en bok. Villiam hade haft det bra på dagis/ hos farmor.

Fast det har känts lite konstigt idag.. R frågade om en grej i morse och han skulle få besked under dagen, vilket han inte fick. Och han tog med solkräm och sa att det var jätteviktigt att de smörjde in Villiam innan de gick ut. När jag hämtade pyret var han helt rödflammig på benen och kinderna. Kul. Funderar på att skriva en lapp.. Inte riktigt okej att han bränner sig för första gången på dagis, när vi är så noggranna..

Iallafall.. Igår hade vi en mysig dag. V:s mormor kom hit, vi tog en promenad och satte oss vid lekplatsen vid stranden och byggde sandkakor och käkade glass. Vi blev bjudna på renskav och sen bakade jag kanelisar. Då kom R:s kusin med tjej och deras 3-veckors flicka på kanelisfika och jag fick lite bebismys..

Bakar kanelisar



Tadaaa: färdig! ;) snyggvebild.


Kommentarer
Postat av: Teresia

Fördelen med mitt jobb är alla promenader utomhus (till och från brukarna). :D Då får jag lite smak av det fina vädret. Ska jobba extra i helgen och då har jag hört att det ska bli dåligt väder så vi får väl se. :P



Charmig den sista bilden blev på honom. Hi hi.

2011-06-28 @ 19:36:35
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0