mammakänslor

8/6 kl: 10:00

Nu är bebisen lämnad. Ångest till max. Får INGA bra vibbar överhuvudtaget av dagiset just nu. Låt sommaren va över! (hur ofta hör man det?).

 

Strax ska jag iväg till sjukhuset och göra undersökning på mitt blod och diskutera min vikt inför (förhoppningsvis) framtida blodgivande. hu, är nervös för nålarna ;) Hoppas att jag kan ge, damen i telefonen var skeptisk imed jag är så liten, men vi får hålla tummarna!

Ville egentligen bara dela med mig av en ursöt situation jag hamnade i igår. Jag och V stack ut på promenad ju, o gissa om postombudet hade stängt? kl sju, hallå.. Ska hämta den på vägen hem från sjukhuset.. Iallafall! Gick förbi slottsparken och möts av denna underbara syn:

 

 

Ser ni?! En ankmamma med sina fem bebisar som hon skyddar under sina vingar. Jag stod o grät när jag såg dom. Vilka mammakänslor.. Han såg väldigt stolt och beskyddande ut. Gör ankor såhär? så fint.

Nu ska jag upp o duscha så jag hinner iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0