strandsöndagen

15/6 kl: 18:30

I söndags var vi lite mer som människor och bestämde oss tidigt för att inta stranden. Vi var där först.. det är då man förstår att man verkligen är småbarnsförälder..

 



En öde strand, pågarna sitter o bygger sandslott. R gräver ur en grop för att få upp sand och ett tu tre..

trillar lillen i gropen och jag får med det på bild! Fy sören vad jag skrattade, höll på att dö.. och villiam blev skitsur på mig. Jag garvar fortfarande när jag ser bilden..



Men sen blev han gladare och vi klappade sandkaka!

Han tog sig runt på stranden o lekplatsen och vågade sig långt bort från oss. Söta unge (:

Vid halvtolv (?) drog vi hem för det skulle bli 75 årskalas. Alla bilderna därifrån är det andra med på som jag inte vill visa men ni får en bild på hur jag såg ut. Hela helgen var dedikerat till klänning! (jag som aldrig bär klänning annars)


Oj, nu blev det text långt ner.. Ja, alltså såg förjävlig ut så jag kapade huvudet..

Det var vår mysiga söndag!


Kommentarer
Postat av: Teresia

Vad fina klänningar! Jag bär väldigt sällan klänning jag också, men man kanske borde börja så smått? Dock inte i sandlådan där man oftast är. Ha ha.



Mysigt med strandbesök. :)

2011-06-16 @ 18:43:57
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0