underbar dag!

23/6 kl: 09:55

Är det inte? Ungen är avlämnad på dagis. jag pustar ut. morgonen var INTE rolig. Vet inte vad det är med honom, tänder kanske? Han har börjat få ett beroende av sin snuttefilt och napp och jag försöker dra ner på det. Detta är likamed problem.. Idag skulle de fira midsommar. Vad det nu innebär.. får fråga dom sen när jag hämtar lillen. Är det musik, dans, blommor och mat? Då får han en underbar dag! Vädret är ju perfekt.

Just nu städar jag för fullt och har plugat in iphonen till förstärkaren och kör appen Tune In Radio, har ni provat den? Radio från hela världen! Villiam är fascinerad av ett radioprogram från Afrika, med trummusik och jag är fascinerad av New Orleans radio med jazz o blues. Shit har man blivit gammal då? ;)

Vi har blivit helt nällade av huset vi ska se på ikväll. Vågar inte säga mer, kan visa er länken sen om det inte blev något, eller om det blev något! ;) Jag ska sätta mig ner och kolla upp på nätet vad man ska titta efter vid ett husköp. Har redan lite funderingar. Eftersom huset är väldigt gammalt så är det lite ytterligare saker man måste titta noga på. Tänkte lägga upp en lista här sen om det är någon som är i samma tankar som oss? Ge gärna förslag om det är något viktigt ni vet. Men gärna innan fem ;)

Kommentarer
Postat av: Teresia

Vanessa har också varit ovanligt nappesugen på senare men dem närmar sig 1½ och jag har hört att den åldern kan vara lite känslig. ;) Mammiga, mysiga, nappiga... ;)



Jag håller både tummar och tår för att huset är som ni önskar. :) Så ni kommer bort ifrån vantriveslägenheten.

2011-06-23 @ 11:57:01
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0