deppdag

2/3 kl: 21:29 kl. 21:30

en deppdag idag. Ibland är det så, vi behöver inte gå mer in på det..

 

Ikväll kom mami och jag tog mig i kragen och stack iväg till gymmet. Nej jag gymmade inte eftersom jag fortfarande är förkyld, däremot sög jag in lite d-vitamin och fick en fin bränna på köpet. En långdusch och bastu efteråt så var jag en ny människa igen. Underbart.

Morgondagen ser jag fram emot, konstigt nog. Har ju planerat en massa god och nyttig mat framöver och imorn kommer papi hit så vi kan åka o storhandla på dagen. Massa grönsaker o frukt, gottit. Sen tvätt och får hjälp så jag slipper asa Villiam ner i tvättstugan hela tiden..

 

Jag bjuder på lite bilder istället för märker att jag inte kommer nånvart med detta inlägget.

Vi fick oss en gott skratt när vi kom på hur Villiam kunde ta med sig sina leksaker överallt så vi slapp springa efter dem ;)

 

Om man ska vara på topp måste man ladda batterierna. det som var lite kul här var att Villiam somnade när jag läste bok för han, brukar aldrig hända. Låg och snusade in hans doft i en halvtimme innan jag kunde slita mig från lilla grynet.

 


Kommentarer
Postat av: Teresia

Stor kram... :)

2011-03-02 @ 22:05:21
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0