godmorgon världen!

1/3 kl: 07:10

 

Igår jobbade jag. Hela dagen. Slitigt som sören, stress, klabb o en massa städning. Verkligen helt slut när jag kom hem. R stack iväg o fick en massage, jag och Villiam lekte fastän jag höll på att somna sittandes. Lillen somnade halv åtta, jag åtta och sov till halvsju. GUD vad skönt! Är man utvilad nu eller.. Har inte märkt av att R gick o lade sig eller att Villiam har gnällt till inatt. Detta behövde jag.

 

Jag sitter och försöker fixa kort-på-kort nu, väntar på att Villiam ska vakna, sen är det mys på hög nivå! Ett morgonbad, sen ska vi ner på stan, ska handla nya hudprodukter på apoteket, kanske handla något fint på HM och sen ska vi på 10 månaderskontroll på BVC. Bara en månad för sent ;) Ska bli verkligen roligt att se hur stor lillen har blivit. tre månader sen sist.

Sitter och myser i soffan och njuter av att få lite ensamtid såhär på morgonen (: Eller icke, nu vaknade skrutten.


Kommentarer
Postat av: sanna

skönt att få sova ut :)

2011-03-01 @ 21:58:27
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0