godmorgon!

5/2 kl: 10:15

Jag är så trött, vet inte varför.. Dricker kaffet nu o hoppas på att få lite mer energi. Dumt att börja med kaffe igen, jättedumt. Men behöver energin just nu.

 

Har försökt blogga via phonen men löser inte det.. Hoppas att appen kommer snart.

 

Gårdagen var väldigt mysig! Jag och lillfisen stack hem till J för frukost och en massa mys i hennes nya fina lägenhet. sen drog vi hit och tittade på Aladin, Villiam var intresserad i fem minuter sen ville han klättra och kramas.

Nej, han reste inte sig upp själv.. ;) Men stå kunde han!

och pilla på blomman..

 

.. och mysa med J.

 

Nu måste jag hoppa in i duschen. Strax ska jag o J ner på stan och hitta ett par skor till mig och lite kläder, förhoppningsvis. Jag kommer inte ihåg senast jag gick på stan "ensam", och handlade bara till mig själv..

 

Ikväll kommer papi hit och vi ska göra hemmalagad pizza. Far min har redan gjort tomatsåsen och pizzasalladen, all in på hemmalagat. Gottit. J och C kommer oxå o äter, de blir väl lite öl o cider och kortspel med. Myspys.

 
Just det, det blev ingen klippning igår, frisören var sjuk. Nästa fredag istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0