vilken helg!

21/4 kl: 13:40

Farmor är ute med Villiam o promenerar, jag ska passa på att städa men måste göra ett litet inlägg först.

I fredags fick Villiam prova sin outfit han fick från moster med familj, den var krypvänlig!


Han ville att jag skulle lägga ut denna bilden för att visa hur stort han kunde gapa..

sen ångrade han sig och ville visa en riktig pose-bild.

 

Vi var uttråkade båda han och jag och vad är inte bättre än lite shopping? Hittade två kortärmade bodys till lillpyret och en snygg jeans-t-shirt samt present till hans flickvän Vanessa som fyllde 1 år häromdagen.

 

Jag blev uttvingad i fredags. Först vin, spel och en massa, massa snack hemma hos J. Sen ut. ja jädrans vad vi gjorde stan! Har inte haft så kul på.. ja jag vet inte när. Tusentals garv tack vare min kära vän, hennes pojkvän o hans polare. Jag gick hela kvällen och sa: jag blir aldrig påverkar, oavsett hur mycket jag hinkar. Men runt tretiden när vi skulle hem, ja då slog det. Kom hem fyra och har varit bakis hela helgen. MEN DET HAR VARIT VÄRT DET! inte så vanligt att det känns värt det dagen efter ;)

 

I lördags sov jag mest, ut till svärföräldrarna en runda. I söndags gjorde vi allt vi skulle ha hunnit med minus städning (som jag ska ta nu), handling på ÖB, coop, check på loppis etc. Sen stack vi ut till svärföräldrarna igen för middag och bus utomhus. Villiam var ganska fascinerad av gräset.. Hans farfar tog ner bobbycaren från vinden och det var den nya hiten. Det var lite svårt att köra själv på gräset men pappa körde runt han i hela trädgården medans ungen skrattade så han kiknade.

 

Natten har varit hemsk. Somnade halvtolv, Villiam vaknade kl tre och ville inte sova. Halvfem somnade han igen. R brukar ta nätterna eftersom det tar fruktansvärt lång tid för mig att somna, men nu skulle pappa till Jönköping dagen efter så jag var snäll. Jag somnade kl sex men vaknade sekunder efter av katten, som höll mig vaken till fem i sju, klockan sju vaknade Villiam. Ni anar hur glad jag varit idag? Men efter lite kaffe har jag energi igen.

 

Idag har vi badat o nu ska jag städa som sagt, ikväll kommer min inneboende för några dagar- mami. Ska bli mysigt med tjejkvällar och lite hjälp med Villiam.

 

För övrigt tog jag bildbevis på att ungen bara jävlas med mig..


Den här minen fick jag när jag försökte förklara för honom att han inte fick vara vaken på nätterna..

Sen la han till charmen när han märkte att jag blev sur på honom..

 

På återseende!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sanna

Malcom har också jäklats med mig ett par dagar, haha .. men jag hoppas att det slutar snart :P



Ja lite kusin/vänträff :) mycket trevligt :) Malcom var så duktig hela kvällen :)

2011-03-21 @ 17:44:56
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Teresia

Ha ha. Sån busmin han har på sista bilderna. ;P Men ach så söt ändå. Förstår varför Vanessa har charmats. ;) Och fasen vad sugen jag blev på utedagar när jag fick se den fina bilden på Ville på bobby (eller boobycaren som jag säger, ha ha). Visserligen lekte vi på lekplatsen på vanessas ett års dag. Tur man hann det. :P

2011-03-21 @ 21:11:00
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0