woho!

3/3 kl: 19:52

Vilken dag alltså! Coop, banken ligger nere så man kan inte betala med kort. Men till slut löste det sig. Villiam urglad över att se sin morfar. En massa bus hela dagen. Tvätt. Laga mat, torskfilé i ugn med kokt potatis, rårivna morötter, ärtor och hemmagjord romsås, yummie! Man blir annorlunda mätt när det är "redig" mat.

 

har haft dunderenergi hela dagen, vilket varit tacksamt. Dock feber i eftermiddag och nu ikväll, konstig kombo, brukar vara helt död om jag har feber. Men man tänjer väl en del på gränserna sen man fick barn.

Och denna braiga dagen avslutades med att min iphone har kommit, gubben är ute o hämtar just nu (:

 

En mindre rolig grej var att hela familjen skadades inom loppet på en halvtimme. R skadade foten på jobb precis innan han slutade, han kan knappt gå, undrar om det är en spricka i den. Får hoppas att svullnaden lägger sig till imorn annars blir det en runda till farbror doktor. Precis när han kommer hem går jag rakt in i ett överskåps-lucka som inte var stängd. Yrsel och grät och det sprack. lite blod. buhu. fem minuter senare trillar Villiam på näsan och blir tokledsen. Synd om oss.


Morgondagen blir rolig! En vända till frissan för heta stolen, alltså de får göra precis vad de vill. Jag kommer väl hem med skrik-rött hår o en mohawk ;) Sen en vända till tatueraren för att snacka lite (:

 


Kommentarer
Postat av: sanna

härligt med energi :) ha, vad otursamt att ni ALLA skadat er. Hoppas att det inte är en spricka :) Synd om er ja ;) hihi



Spännande med heta stolen :D Ser fram emot resultatet :D



JO det är massa rörigt detta med fkassan och allt runt omkring .. haha, blir tokig av allt :P men det ska nog gå :) fick maila dem idag och be om hjälp så jag vet hur länge jag ska vara hemma. Får inte rätt på det :p

2011-03-03 @ 21:27:19
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: sanna

glömde ju svara att massagen gick bra :) var mysigt och tror att Malcom gillade det :) hihi

2011-03-03 @ 21:27:45
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Teresia

Ha ha. Resultatet ska bli skita skoj att se. :)

2011-03-03 @ 22:14:11
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0