17/5 kl 11:40 det ösregna idag, bara så ni...

img_2449 (MMS)

17/5 kl 11:40 det ösregna idag, bara så ni vet. När vi kom hem från dagiset var jag, Villiam och vagnen blöta.. Vi undviker att gå ut mer idag om det fortfarande regnar, om inte, tar vi en promenad med ogudmor J och vovven. Dagis gick superbra idag, Villiam började leka, härja och rocka. Han har hittat sig en flickkompis, de satt bredvid varann, hon tryckte på en knapp så leksaken började spela, sen dansade dom likadant, så höll de på ;) när vi kom hem åt o lekte vi, sen bus o bok i sängen o nu ska vi slumra ett tag. Föressten tränar vi tålamodet är hemma, Villiam pekar på allt o säger: va dee. Då får man snällt förklara för honom att det är dammsugaren, sisådär 50 ggr per dag utan att överdriva ;)  Bild: Villiam låtsassover och jag sjunger björnen sover.


Kommentarer
Postat av: Teresia

Vad bra att det gick bättre idag. :) Och att han hittade sig en ny pompis. ;)

2011-05-17 @ 13:09:17
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Lotti

Jag tänkte samma, att vi skulle vänta ut det. Sen fick jag höra att barn som går för länge på tårna inte tänjer ut musklerna i vaderna, så det kan bli problem i framtiden. Skrock? Jag vet inte.



Ang att ses så mår jag bättre, dock är J´s sjukskrivning förlängd, vi har problem med utbetalningar från FSK vilket leder till just nu noll inkomst. Alltså känns ingenting så väldigt roligt just nu. Men inom en snar framtid vill vi ses! Är ni fortfarande intresserade utav bolltornet? Hehe, han kanske inte gillar bollar lika mycket mer? Ebba har tröttnat på sin giraff faktiskt, det trodde man inte!

2011-05-17 @ 20:31:55
Postat av: Lotti

Snittet är superfint, jag är jättenöjd, om man nu kan säga som så. Det har läkt väldigt fint.

Ja jag känner av det rätt mycket från och till, är lite rädd för hur det kommer kännas när magen blivit större. Det är trots allt inte så längesedan och det är ett stort ingrepp. Men en prövning det med! :)

2011-05-17 @ 20:33:21
Postat av: sanna

Jäkla trist väder det varit och jag missade din kommentar såg den inte förrän på kvällen :( hur har ni det nästa vecka? Ska se om vi kanske kan ta en dag då? :)



2011-05-18 @ 08:54:39
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0