Lite mer London!

16/5 kl: 16:40

Barrundan efter MammaMia:

Detta var det mest galna vi var med om. Efter musikalen tänkte vi för en gångs skull gå till en typisk engelsk bar. barerna var överfulla redan kl halv tio och många stod utanför med en öl i handen då de inte fick plats innuti. Ofta var det ung folk. Men så hittade vi en bar på vägen hem där det var en blandning av olika åldrar och inte lika fullpackat. Kom in med att visa leg till en väldigt skeptisk vakt - BEVIS NR 1. Går till baren, tjejen som stod där tittade avsyvärt på mig och jag fattade inte varför - BEVIS NR 2. Killarna i baren bara sprang förbi mig, vilken jag utan att skryta inte är van vid och när det inte fanns någon annan som ville beställa tog de mig med ett litet hafsigt uttryck - BEVIS NR 3. Vi satte oss vid ett barbord, kollade runt lite, ingen kille tittade oss vårt håll - BEVIS NR 4. Det stod en sjukt snygg kille o dansade utmanande på dansgolvet, ensam, tajta jeans, tajt vitt linne mot en brunbränd kropp - BEVIS NR 5. Vi skrattade lite åt honom men blev tysta den sekunden det kom fram en 60 årig gråhårig man och började talla på honom - BEVIS NR 6!! Vi garvade sen, de andra runtomkring skrattade också men sedan lugnade vi ner oss och konstaterade vad häftigt det var att London var så öppna med homosexualitet och alla accepterade det. Nån minut senare går det förbi världens fulaste man, svårt att beskriva honom, men vitt, krusigt hår, gigantisk näsa och pormaskar som lyste, dåligt skäggstubb, otroligt ful. Tyckte synd om honom men var tvungen att viska om honom till mamma. Mamma såg honom inte, trots han stod 1 o en halv meter ifrån oss. Hon menade på att det bara fanns tjejer där. Jag tittade igen MANNEN HADE HÄNGTUTTAR!!! och skäggstubb.. - BEVIS NR 7. Nu började vi fundera lite och undrade vart vi hade hamnat men vi kom inte på vart förrän de började spela Westlife Uptown girl och ALLA män kutade till dansgolvet och sjöng i falsett och började kladda på varann.. SLUTGILTIGA BEVISET! Fan vad vi hade varit blinda. Och ni anar inte hur mycket vi garvade!! Efter tio min skratt fick vi lugnat ner oss och försökte se ut som vanligt för att inte erkänna att vi kommit fel. Alla hade kollat så konstigt på oss för de trodde att vi var ett par, mamma och jag.. Vi smög oss ut och garvade ännu mer när jag började sjunga elektic six- I wanna take you to a gay baaar! sen gick vi genom Londonnatten och konstaterade att detta var nog det mest sjuka vi varit med om, min mamma och jag!


drink på hotellet

Shoppingen:



Chinos från Zara, trosor från GAP, skor från okänt märke :)


Byxor o tub från Dorothy Perkins, tubbh från Urban outfitters.

Handlade massa andra kläder med som inte kommit på bild, ett par kvalitetssandaler (äntligen), en vit transparent skjort-tunika, ett skitsnyggt festlinne á la grekgudarna från Benetton. hm. solbrillor? Ja, det var riktigt härlig shopping iaf!


Varning för naket!


Tyckte denna bilden blev ganska cool, inne i ett omklädningsrum på urban outfitters, kändes som man var inne i en rave-fest ;)


Kommentarer
Postat av: Teresia

Ha ha. Jag trodde först det var på hotellet eller något tills jag läste omklädningsrum. Det var verkligen i... särklass. ;)



Och den historien är fortfarande lika rolig. Ha ha.

2011-05-16 @ 20:23:12
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: sanna

HAHAHAHAHA! Jag hade nog också garvat högt :D Det är en historia att berätta vidare för er :D



Fina kläder och ball bild :D

2011-05-18 @ 09:52:38
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0